sovdags

Godkväll! Ligger i sängen o lyssnar på kvällsöppet på tvn rätt intressant faktiskt. jag o Joanna drog till lkpg idag och shoppade loss, jag gjorde av med liite för mycket hehe men vafan behövde ju allt jag köpte.. blev 5 linnen, ett par legging, pilotbrillor, slingfärg till huvet, hårinpackning/schampo/balsam OCH min efterlängtade skinnjacka! Fan va nöjd jag är med den!! värt alla pengar kan ja säga! kom hem runt 6 åkte sen till Vadstena o sjöng till 9, har nu varit inne hos Joanna o kollat BB. imorrn ska vi färga håret på varandra :D ska bli spännande o se hur det blir. bjuder på mig själv o mina coola brillor haha och allt jag köpt idag.. kass bild men skitsamma. godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0