snaaaart fredag

Godkväll. jag är verkligen dålig på att skriva här men nu tänkte jag bjuda på ett inlägg. har jobbat hela veckan, typ kaos på jobbet så det har inte varit på roligt.. men tur att man har världens bästa kollegor! i lördags var det kräftskiva i väderstad med släkten. det var sjukt kul, blev en del snapsar och såntdära och lite dans såklart :) imorgon ska jag ta blodprover som jag haaatar men som måste göras. sen ska jag köpa present till Helena som har sin 20årsfest på kvällen. Ska klippa mig också på eftermiddagen, är snart ett år sen jag klippte mig sist hehe så det behövs! Och sen det bästa av allt, hämta Emil i ödeshög som kommer med bussen från Jönköping :D lääängtar!!! på lördag blir det lite fest hos mig, kommer väl spåra ur som vanligt ;D blir nog en bra helg!
Puss på er./H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0