Ledsen och glad

Halloj! Min fest i lördags blev lyckad, folk verkade ha kul iaf och då är jag nöjd. idag har mitt humör gått upp och ner som en bergochdalbana av olika anledningar, dels för att jag inte blir bokad på jobbet längre och av lite privatare anledningar men jag var på jobbintervju i onsdags i Skge o dom ringde idag och ville att jag ska börja jobba hos dom så blev helt överlycklig. Nu är det löst iaf! Men sen hör man tråkiga saker och humöret går ner lika snabbt igen .. förstår inte hur du orkar leva med dig själv .. hur kan du göra såhär? det kommer aldrig bli bra men det är fan inte mitt fel. Du är så jävla ute ur mitt liv nu. go to hell!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0