vart jag än går

hejsan! har varit lite strul med att komma in här men nu funkar det igen. idag är onsdag eller lillördag som vi säger hemma och jag ligger i Emils soffa och väntar på att han ska sluta jobbet. kom hit igårkväll, då blev det fika på stan med Emils kompisar sen gick vi hem och hade myskväll. är sugen på att gå en sväng till stan sen och kolla i lite affärer, får väl se om jag lyckas övertala honom att följa med :) blev visst bokad på jobbet imorrnkväll.. skulle egentligen stannat här till på fredag men så kan va bli ibland. På fredag ska jag och Douglas till lkpg på kvällen och kolla på Marcus som spelar med sitt band på lorient, ska bli kul! jahopp finns inte mycket mer att berätta. /H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0