1 maj

Hej på er! har haft lite uppochned dagar dom senaste veckorna, vissa dagar har jag varit jätteglad andra jättedeppig. Hatar när jag mår så .. och har funderat väldigt mycket på vilka jag vill ha i mitt liv och vilka som inte borde vara i mitt liv. Känns som jag har glidit ifrån många av mina vänner och det känns skit. Okej vissa är inga riktiga vänner har jag märkt. Som tur är vet jag vilka mina riktiga vänner är, som alltid finns där även om man inte träffas så ofta. Sen är det alla äckliga känslor jag bara vill bli av med. Försöker men det går inte så bra .. det är också skit. men har ju börjat på nytt jobb, folkkungagården i väderstad och trivs redan så jävla bra! Har skitbra jobbarkompisar så det är nått som är bra iaf. Valborg blev lugnt, blev lite vin med Joanna och idag har vi solat hela dagen är röd som en kräfta. Och så har vi grillat ikväll med Cindy :-) mysigt! Imorgon blir det jobb till 6 sen repa med Douglas, Hugo, Viktor och Felix. Ska sjunga två låtar med dom på några spelningar i sommar. nu borde jag sova men är inte trött än konstigt nog hehe brukar va död vid den här tiden annars. jaja. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0