Lars winnerbäck!

Hellooo :D idag är jag glad! Har jobbat 7.30-17.00, hade köket så har lagat mat heeela dagen. Gjorde Rotmos och fläskkorv för första gången i mitt liv som jag började med halv 9 imorse haha och var färdig lagom till kl 12 då vi äter. OCH vet ni vad? Jag blev godkänd, meeeer än godkänd jag blev överröst med komplimanger :D en söt liten gubbe sa! Du, jag måste tacka dig! Det här var den godaste rotmos jag ätit! Assåååå fattar ni vad glad jag blev eller? Haha jag är sååååå grym!! Stolt är ordet! ja iaf är glad idag , märks det? Hah.. nej vad jag flummar o har mig ! Är aspepp på morgondagen, harryyyys/Hugos med josse :D wiho! det gååår bra nuuu! ha det bra pusshej leverpastej :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0