Fredag

Hej på er! Har haft en jättebra dag verkligen! Jag och Joanna var och handlade i två timmar förut haha vi kom hem med massa konstiga saker :-) mår så bra och är så glad när jag är med den tjejen, har saknat en sån vän som man bara kan göra spontana saker med och verkligen kan prata om allt med. kom hem halv 3 och var ganska stressad eftersom mina gäster skulle komma kl 6. Pappa kom halv 4 för han jobbar i Motala just nu och orkade inte åka hem emellan och mamma o Hugo kom runt halv 5. sen kom moster morbror med familj och mormor. Blev en trevlig kväll med fina presenter. kan lägga upp bilder imorrn på vad jag fick orkar inte nu. ska bli så jääävla kul imorrn är astaggad!:D nu ska jag sova, natti *



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0