Beautiful day

Den här dagen har varit intressant haha! Gick asbra i Norrköping, mitt blodvärde var perfekt och sjuksköterskan var jätteimponerad av mig så var superlycklig när jag gick därifrån :D åkte hem till familjen en stund sen åkte jag tillbaka till Motala så har diskat och ätit tacos, mår fortfarande lite illa hehe.. borde leva på sallad typ enda maten jag inte mår dåligt av. nu ikväll har humöret varit lite sämre men inte längre! blev asglad nyss av en grej så det har vänt igen. haha mitt humör är cp ibland asså! Måste sova nu för ska upp rätt tidigt imorrn ska städa lite som jag skjutit på några dagar och sen träffa Douglas och på kvällen kommer Josefine till mig, ska bli jätteroligt faktiskt :D sov gott alla! Pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0