Torsdag

Hej snyggingar! Blev inte en kväll med Josefine igår var tvungen att jobba istället .. men det gick det med, hade däremot en astrevlig förmiddag på stan med Douglas innan jobbet. Vi satt och skrattade åt astöntiga saker haha sånt gillar jag! idag fick jag jobba igen hade köket på jobbet, har typ lagat mat hela dagen .. och nu ska jag sova är ledig imorgon :) skönt och min rygg behöver vila.. ryggskottsläge just nu inte bra. ska börja simma och träna så jag bygger upp lite muskler som jag förlorat, DET behöver jag hehe. imorgon är det fredag och det är första fredagen på länge som jag inte har nått att göra men får väl se vad jag hittar på, ser ju rätt ljust ut för mig just nu hihi. Iiiii'm feeling good! Sov sött alla! Natti :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0