tisdag

Godkväll! har jobbat idag och skrattat väldigt mycket, dom är för söta på jobbet hihi, ska dit imorrnbitti igen :) ikväll har Joanna och hennes kompis Jenny varit hos mig. har pratat om sånt som tjejer gör, det är så skönt att prata ! jag mår så jävla bra just nu av många anledningar.. vill alltid må såhär. kan nog nästan säga att jag är lycklig och det var längesen jag var, om jag nånsin varit det? tror fan inte det.. men känslan är iaf underbar! ser framemot lördag, då är det all in som gäller hihihi. nu ska jag sova. bjuder på två bilder jag blev asglad av, minnen :) godnatt

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3244792/images/2012/pic_191684347.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0