Bakiiiis

Hallo! kvällen igår blev grymt rolig. först förfest hos Hanna med Helena, Olivia, Lovisa och joanna, sen vidare till Hugos där det var karaokekväll så jag var i mitt esse kan man säga haha stod fan på scenen heela kvällen och fan va kul det var får sånt jävla adrenalin helt sjukt, saknar det. och så kom det fram en tjej till mig som ba: Du mååååååste bara satsa på musiken och bli nått för du har så sjukt häftig röst!! hihi då blev jag ännu gladare :D söp bort alla mina pengar också.. inte så bra men vafan! jag och Joanna vinglade hem efter 2 nån gång sen däckade jag ganska snabbt haha. och idag är varken huvet eller kroppen med.. känner mig som en säckpotatis. gick upp 9 men la mig halv 11 igen och sov till halv 3 typ, asskönt. idag blir det vääldigt lugnt. Ska hämta min fanta som är inne hos Joanna nu tänkte jag, nomnom! Pussssss/H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0