when I held ya

sitter här och är mätt som ett as fyfan känns som jag fått ett slag i magen, asjobbigt. skulle egentligen åka hem ikväll för fick höra att dom saknar mig i väderstad men gör det imorrnförmiddag istället, är för lat för att släpa mig ut till bilen hehe. var på stan förut en sväng och skulle kolla om jag hittade nått att ha på mig imorgonkväll och vet ni? jag hittade TVÅ plagg som jag bara var tvungen att köpa. inte bra hanne men fan va nöjd jag är! måste bara bestämma vilket av dom jag ska ha imorrn.. antingen den svarta slappa toppen med vit kant eller den svarta spetsklänningen. hmm får se vilket humör jag är på imörrn, det löser sig. kommer ju va skitsnygg i vilket fall ;) mohahaha måste verkligen komma igång och träna lite mer.. vill skaffa gymkort men det är så förbannat dyrt och jag kommer säkert bara va där två gånger.. men jag VILL träna ! vill ha en personligtränare som kör skiten ur mig men det är ju sviiindyrt så kan ju drömma vidare.. jaja ska iaf bli skitkul imorrn även om det bara blir jag och jolin så kommer kvällen/natten bli kanoooon :D bye fuckers /H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0