"det är Robin Hood jag vill ha"

Helloo! ligger i soffan hemma hos päronen, ska bo här en hel vecka nu eftersom jag ska jobba här varje dag nu fr.o.m. Söndag till tisdag den 28 haha galet men fan va gött! har haft en jättebra vecka med jobb och andra trevligheter. igårkväll var jag inne hos Joanna och Cindy (eller det var jag idag också iofs haha) och kollade på Robin Hood tills Cindy somnade, men fan vad bra den är och alla andra gamla disneyklassiker! när man var lite. fattade man ju inte skämten i filmerna så mycket roligare att kolla på dom nu haha! jag och Hugo ska ha filmkväll ikväll, asskönt är rätt sliten efter allt jobb. ha det så bra! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0