Tjejkväll!

Hej har haft en superbra dag med min Jolin i lkpg! Vi har gjort massa roliga saker som jag inte orkar berätta om här. Hon är bara bäst helt enkelt. Och ikväll har min granne Joanna varit här och vi har druckit några groggar och blivit lite salongsberusade hehe.. men det snurrar inte när jag blundar som tur är. Det var mycket trevligt att äntligen få träffa henne och det känns som att vi har känt varandra hur länge som helst, vi hade så himla mycket att prata om. Jätteskönt! och hon fick mig att tänka om lite så nu är det färdigt med det här jävla tramset ! Haha fyfan va skönt det känns friiii som en fågel det är fan vad jag är ! nu ska fyllot sova! Gnatt :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0