kan det kännas mer rätt ?

hääällo! har haft en väldigt lugn dag, mamma, hugo och olle var här förut några timmar och pratade lite. var även ute och gick med olle längs vattnet haha och alla fåglar hoppade i panik ner i vattnet när olle kom i full fart mot dom. busen förstår ju inte att han inte får tag i dom, stackarn.

har kollat på tv hela kvällen, nyss såg jag "revenge". så jävla bra serie, är helt fast!

och satt och funderade förut på hur bra jag har det. jag har ett jobb, jag har en egen lägenhet jag har en söt katt och världens bästa vänner som gör mitt liv så jävla bra!
mitt liv vände i mitten av september, fick ju ett nytt liv då kan man ju säga och jag är såå otrloigt glad att jag tog den chansen. det har gått fort hehe har knappt hunnit med men har aldrig mått så bra eller varit så glad som jag är nu och det är så underbart !
Hanne är ju -30 kg nu och den känslan går inte ens att beskriva !
nu är det bara en sak som fattas .. :)

nu ska jag sova ! godnatt :*

/H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0