Even at my worst i'm best with youuu

Godkväll! Tänkte lägga upp lite låtar här nu men eftersom internet inte tillåter mig det just nu så får det vänta lite. har suttit och kollat igenom massa gamla bilder från estettiden och studentveckan och fan vad jag saknar det. Så jävla underbart att bara va i skolan med alla dom som betyder mest .. vill ha tillbaka den tiden lite nu och sitta i fåtöljerna på estet och snacka skit och lyssna på asbra musik!! som tur är så har jag fortfarande kontakt med dom jag vill men det är ändå inte samma sak som då när man visste att man träffade dom varje dag. vill aldrig förlora er mina underbara vänner, det är en sak som är säker iaf! <3 imorgon ska jag till lkpg och fika hos bästa Jolin och på kvällen kommer Joanna som jag bor vägg i vägg med haha. kanske lägger upp låtarna senare! /H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0