:*

Godkväll. dagen har varit slapp och göddig. vaknade runt 10 åt lite frukost sen låg jag i soffan och kollade på tv till 12 typ då mamma kom och lämnade olle för hon hugo och pappa skulle till sjukhuset. och det var ju såklart jättesynd om olle som blev lämnad helt ensam här hos mig haha gnällspik är vad han är. lagade mat sen , blev klyftpotatis biffar och tzatsiki jag bjöd på när mamma och hugo kom tillbaka sen. fick också ett nytt tangentbord hehe eftersom mitt pajade i lördags .. nyss kollade jag på "50/50". så jävla bra film verkligen. hade gråten i halsen hela tiden men fyfaan vad bra, den borde alla se man får sig en rejäl tankeställare. SE DEN! och imorgon ska jag på jobbintervju. avslöjar inget mer hoppas bara att det kommer gå bra ! :) nu ska jag ut och gå en sväng tror jag. /H close your eyes and you might believe, that there is some way out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0