We can burn brighter than the sun.

Tjollahopp! Har varit dålig på att skriva här men har haft fullt upp de senaste två veckorna. kryssningen var grymt rolig, måste åka igen ganska snart haha! Och nu är påskhelgen över och allt godis är uppätet så nu är det slut med flötandet höhö. My lövely Erica är i Östergötland nu och imorgon kommer hon till mig och stannar till måndag! Ska bli så jävla kul att får umgås med henne några dagar. Vi träffas ju inte så ofta eftersom hon bor i landvetter. Så blir fest flera dagar den här veckan, göttt!! vi ska hitta på massa bus hihi. Har kollat på utbildningar o sånt nu under morgonen ska börja plugga igen för har bestämt mig för att åka till USA och plugga musik ! Det är nått jag bara måste göra innan jag dör! Sen får vi se vad som händer i framtiden. Och måste bara berätta om gårkvällen haha jag och Joanna kollade på "the woman in black" och jag har faktiskt aldrig varit så rädd, fyfan va jag skrek hade ont i halsen efter den jävla filmen. Vågade inte ens se färdigt den vi ska göra det sen hehe ... usch kolla aldrig på den ensam säger jag bara! Sov med tvn på heeela natten hahaha. nu ska jag diska eller nått. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0